joi, 7 februarie 2013

Nu vom vedea prea curând reabilitări pe DN 71 – Bâldana – Târgovişte şi DN7 – Bâldana – Titu

Chiar dacă au câştigat alegerile detaşat, USL-işti au început deja să se plângă de faptul că nu primesc bani pentru proiecte de infrastructură rutieră. Vorbim de modernizare DN 71 – Bâldana -Târgovişte, DN7 - Bâldana -Titu - lărgire la patru benzi, centura oraşului Titu, care nu au fost cuprinse în bugetul pe 2013.646x404
“În contextul discuţiilor privind alocarea sumelor bugetare pentru modernizarea drumurilor naţionale în judeţul Dâmboviţa, am observat că, pentru modernizare DN 71 – Bâldana -Târgovişte, DN7 – Bâldana -Titu – lărgire la patru benzi, precum şi pentru centurile ocolitoare Titu şi Târgovişte, fondurile au fost mutate din 2013, undeva mai târziu 2015-2016 şi vreau să vă asigur că vor fi multe luări de poziţii de ce s-a întâmplat acest lucru”, a declarat pentru "Adevarul", deputatul USL, lonuţ Săvoiu.


În 2007, Guvernul şi-a luat obligaţia de a lărgi DN7 Bâldana – Titu la patru benzi, pentru a susţine investiţia uriaşă a Renault în Centrul de la Titu, lucru care nu s-a întâmplat.


sursa: adevarul.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

joi, 7 februarie 2013

Nu vom vedea prea curând reabilitări pe DN 71 – Bâldana – Târgovişte şi DN7 – Bâldana – Titu

Chiar dacă au câştigat alegerile detaşat, USL-işti au început deja să se plângă de faptul că nu primesc bani pentru proiecte de infrastructură rutieră. Vorbim de modernizare DN 71 – Bâldana -Târgovişte, DN7 - Bâldana -Titu - lărgire la patru benzi, centura oraşului Titu, care nu au fost cuprinse în bugetul pe 2013.646x404
“În contextul discuţiilor privind alocarea sumelor bugetare pentru modernizarea drumurilor naţionale în judeţul Dâmboviţa, am observat că, pentru modernizare DN 71 – Bâldana -Târgovişte, DN7 – Bâldana -Titu – lărgire la patru benzi, precum şi pentru centurile ocolitoare Titu şi Târgovişte, fondurile au fost mutate din 2013, undeva mai târziu 2015-2016 şi vreau să vă asigur că vor fi multe luări de poziţii de ce s-a întâmplat acest lucru”, a declarat pentru "Adevarul", deputatul USL, lonuţ Săvoiu.


În 2007, Guvernul şi-a luat obligaţia de a lărgi DN7 Bâldana – Titu la patru benzi, pentru a susţine investiţia uriaşă a Renault în Centrul de la Titu, lucru care nu s-a întâmplat.


sursa: adevarul.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu