duminică, 10 februarie 2013

Dâmboviţenii își bat joc de viața altora! Sună la 112 și pun muzică la operatori, blocând linia

Urmare constatărilor făcute de către autorităţile statului, 10.059 de persoane au fost sancţionate conform legii pentru apeluri false şi abuzive către numărul 112

BELGIUM SINGLE NUMBER EMERGENCY CALL 11211 februarie Ziua Europeană a Numărului de urgenţă 112, însă doar unul din patru cetățeni ai UE cunoaşte faptul că 112 este  Numărul European de Urgență.
“Statistica pe anul 2012 realizată de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale  (STS) arată că la Numărul Unic de Urgenţă 112 au fost primite şi tratate 18.665.852 apeluri. Dintre acestea 31,62% au fost reale şi 68,38 % false. Cele mai multe au fost transferate către Ambulanţă – 58,28 %, Poliţie – 27,27 %, Pompieri – SMURD – 12,25 % şi Jandarmerie – 2,08 %”, a transmis purtătorul de cuvânt al STS, colonelul Adrian Fulea

Cele mai multe apeluri false vin din Covasna urmata de Dambovita

Din punct de vedere al apelurilor false, judeţele Covasna, Dâmboviţa şi Mureş ocupă primele locuri (statistică anexată).  Majoritatea apelurilor false şi abuzive provin de la copii, tineri, persoane cu probleme psihice şi sunt în mare parte realizate de pe cartele pre pay.
Urmare constatărilor făcute de către autorităţile statului, 10.059 cetăţeni au fost sancţionaţi conform legii pentru apeluri false şi abuzive către numărul 112. Cele mai multe sancţiuni au fost aplicate în judeţele Dâmboviţa, Galati şi Suceava (statistică anexată).

Multe persoane sună fără a avea o urgenţă, adresează injurii operatoarelor, râd, pun muzică sau nu vorbesc. Se solicită informaţii despre numere de telefon, se cere legătura cu diverse instituţii sau persoane publice ori se solicită sfaturi medicale.
“Autorităţile fac apel la cei care sună abuziv să nu încarce inutil liniile de urgenţă 112, întrucât un apel fals poate duce la pierderea unei vieţi. La 112 se sună doar atunci când aveţi cu adevarat o urgenţă”, a mai precizat reprezentantul STS.

112, numărul pentru Urgențe în UE

La nivel european, doar 1 din 4 cetățeni ai UE cunoaşte faptul că 112 este  Numărul  de Urgență pe care îl poate apela în toate ţările Uniunii Europene. Mai mult decât atât, această cifră  stagnează de ani de zile și variază semnificativ în țările europene. Astfel, începând cu 2009, în mai mult de 25 de țări din Europa sunt organizate activități de sensibilizare a populaţiei cu ocazia celebrării Zilei Europene 112 care are loc pe 11 februarie în fiecare an.
"Numărul semnificativ de țări care organizează Ziua Europeană 112 subliniază importanța creșterii gradului de conștientizare la nivelul UE, în special pe parcursul acestui An al Cetățenilor. Niveluri mai bune de sensibilizare și calitate a serviciului  112 ar reprezenta, cu siguranţa, un mare beneficiu pentru cetățenii europeni care se deplasează în cadrul Pieţei Unice precum şi pentru serviciile de urgență care fac eforturi să răspundă sutelor de milioane de apeluri de urgență pe care le primesc în fiecare an ", a comentat Olivier Paul Morandini, Președintele Asociaţiei Europene a Numărului de Urgenţă, EENA.

Despre STS

A luat fiinţă la 18 decembrie 1992, ca autoritate a statului cu atribuţii în sistemul naţional de apărare, printr-o Hotărâre a Consiliului Suprem de Apărare al Ţării. Anii 2004-2005 au însemnat pentru STS succesul implementării la nivel naţional a Sistemului 112, unul dintre cele mai moderne şi performante sisteme de preluare a apelurilor de urgenţă din Europa.
În prezent, peste 9.000 de sedii ale autorităţilor statului de pe cuprinsul României sunt interconectate în reţele de arie extinsă şi beneficiază de servicii de comunicaţii, tehnologia informaţiei şi servicii de securitate asociate acestora furnizate exclusiv de către Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, iar realitatea unor proiecte naţionale, precum Schengen, confirmă faptul că STS este capabil să ofere consultanţă, proiectare, management de proiecte şi soluţii tehnice originale de excepţie la solicitarea oricărei entităţi a administraţiei publice centrale sau locale.

STS a dezvoltat aplicaţii complexe care aduc economii semnificative în bugetele instituţiilor publice şi a reuşit să contribuie la creşterea calităţii vieţii cetăţenilor ca urmare a implementării mecanismelor online între contribuabil şi stat, pe line de taxe, impozite, evidenţa persoanelor ori în domeniul medical.

EVZ.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

duminică, 10 februarie 2013

Dâmboviţenii își bat joc de viața altora! Sună la 112 și pun muzică la operatori, blocând linia

Urmare constatărilor făcute de către autorităţile statului, 10.059 de persoane au fost sancţionate conform legii pentru apeluri false şi abuzive către numărul 112

BELGIUM SINGLE NUMBER EMERGENCY CALL 11211 februarie Ziua Europeană a Numărului de urgenţă 112, însă doar unul din patru cetățeni ai UE cunoaşte faptul că 112 este  Numărul European de Urgență.
“Statistica pe anul 2012 realizată de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale  (STS) arată că la Numărul Unic de Urgenţă 112 au fost primite şi tratate 18.665.852 apeluri. Dintre acestea 31,62% au fost reale şi 68,38 % false. Cele mai multe au fost transferate către Ambulanţă – 58,28 %, Poliţie – 27,27 %, Pompieri – SMURD – 12,25 % şi Jandarmerie – 2,08 %”, a transmis purtătorul de cuvânt al STS, colonelul Adrian Fulea

Cele mai multe apeluri false vin din Covasna urmata de Dambovita

Din punct de vedere al apelurilor false, judeţele Covasna, Dâmboviţa şi Mureş ocupă primele locuri (statistică anexată).  Majoritatea apelurilor false şi abuzive provin de la copii, tineri, persoane cu probleme psihice şi sunt în mare parte realizate de pe cartele pre pay.
Urmare constatărilor făcute de către autorităţile statului, 10.059 cetăţeni au fost sancţionaţi conform legii pentru apeluri false şi abuzive către numărul 112. Cele mai multe sancţiuni au fost aplicate în judeţele Dâmboviţa, Galati şi Suceava (statistică anexată).

Multe persoane sună fără a avea o urgenţă, adresează injurii operatoarelor, râd, pun muzică sau nu vorbesc. Se solicită informaţii despre numere de telefon, se cere legătura cu diverse instituţii sau persoane publice ori se solicită sfaturi medicale.
“Autorităţile fac apel la cei care sună abuziv să nu încarce inutil liniile de urgenţă 112, întrucât un apel fals poate duce la pierderea unei vieţi. La 112 se sună doar atunci când aveţi cu adevarat o urgenţă”, a mai precizat reprezentantul STS.

112, numărul pentru Urgențe în UE

La nivel european, doar 1 din 4 cetățeni ai UE cunoaşte faptul că 112 este  Numărul  de Urgență pe care îl poate apela în toate ţările Uniunii Europene. Mai mult decât atât, această cifră  stagnează de ani de zile și variază semnificativ în țările europene. Astfel, începând cu 2009, în mai mult de 25 de țări din Europa sunt organizate activități de sensibilizare a populaţiei cu ocazia celebrării Zilei Europene 112 care are loc pe 11 februarie în fiecare an.
"Numărul semnificativ de țări care organizează Ziua Europeană 112 subliniază importanța creșterii gradului de conștientizare la nivelul UE, în special pe parcursul acestui An al Cetățenilor. Niveluri mai bune de sensibilizare și calitate a serviciului  112 ar reprezenta, cu siguranţa, un mare beneficiu pentru cetățenii europeni care se deplasează în cadrul Pieţei Unice precum şi pentru serviciile de urgență care fac eforturi să răspundă sutelor de milioane de apeluri de urgență pe care le primesc în fiecare an ", a comentat Olivier Paul Morandini, Președintele Asociaţiei Europene a Numărului de Urgenţă, EENA.

Despre STS

A luat fiinţă la 18 decembrie 1992, ca autoritate a statului cu atribuţii în sistemul naţional de apărare, printr-o Hotărâre a Consiliului Suprem de Apărare al Ţării. Anii 2004-2005 au însemnat pentru STS succesul implementării la nivel naţional a Sistemului 112, unul dintre cele mai moderne şi performante sisteme de preluare a apelurilor de urgenţă din Europa.
În prezent, peste 9.000 de sedii ale autorităţilor statului de pe cuprinsul României sunt interconectate în reţele de arie extinsă şi beneficiază de servicii de comunicaţii, tehnologia informaţiei şi servicii de securitate asociate acestora furnizate exclusiv de către Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, iar realitatea unor proiecte naţionale, precum Schengen, confirmă faptul că STS este capabil să ofere consultanţă, proiectare, management de proiecte şi soluţii tehnice originale de excepţie la solicitarea oricărei entităţi a administraţiei publice centrale sau locale.

STS a dezvoltat aplicaţii complexe care aduc economii semnificative în bugetele instituţiilor publice şi a reuşit să contribuie la creşterea calităţii vieţii cetăţenilor ca urmare a implementării mecanismelor online între contribuabil şi stat, pe line de taxe, impozite, evidenţa persoanelor ori în domeniul medical.

EVZ.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu